MS Uyuşturucu Bana Lenfoma Verdi mi?

Sağlık Ve Tıp Video: Yasaklanan ArabesK Rap sen parfüm ben esrar kokarım ceyhan prensi (Aralık 2018).

Anonim

Ben multipl sklerozlu bir kadınım ve Copaxone'u tekrar iki yıl boyunca bıraktıktan sonra almaya başladı (beş için kullandı). Bu sefer, kasık bölgemde çok rahatsız olmuş olan şişmiş lenf bezleri yaşıyorum. Copaxone'un olası bir yan etkisinin lenfoma olduğu kadar lenfadenopati olduğunu ve şimdi oldukça endişe duyduğumu fark ettim. Ayrıca MS'li birçok hastada lenfoma da var - bunu nadir değildir. Nasıl devam edeceğime dair düşüncelerinizi almak istedim. "Bekle ve gör" yaklaşımını kullanmalı mıyım yoksa lenfoma olabiliyormuş gibi, bu semptomlara tepki göstermeli ve "beklemek ve görmek" ne kadar tehlikeli olduğunu fark etmeliyim.

Tıp doktorunuzu görmenizi öneririm. Lenfoma tipik olarak rahatsız edici bezlere neden olmadığı için olasılığınızın düşük olduğunu düşünüyorum. Tipik olarak lenfoma ağrılı değildir.

Ancak, şişmiş bezleriniz kesinlikle Copaxone'a (glatiramer) karşı bir tepki olabilir ve şişmiş lenf bezlerinin gidip gitmediğini görmek için Copaxone'u durdurmayı öneririm. Eğer şişmiş lenf bezleri Copaxone'u almayı bıraktıktan sonra gitmezse, farklı bir konusunda doktorunuzla konuşmalısınız. İlk önce başka bir şeye geçmek isteyebileceği için Copaxone'u durdurmadan önce doktorunuzla konuşun.

MS Uyuşturucu Bana Lenfoma Verdi mi?
Tıbbi Sorunların Kategorisi: Hastalıklar